Pretražite asortiman

Tvoja košarica

MOLIMO PRIČEKAJTE

Vredestein – sport, komfor i stil!

Vredestein je predstavljanjem nove ljetne gume visokih performansi Ultrac Pro objedinio teško spojivo. Integrirao je sportske performanse, ekologiju, komfor i sigurnost te usput ponudio gumu spremnu za električna vozila. Napravio je gumu „tri u jedan“

Sportska guma potrebna je automobilu isto koliko i vozaču. Jer, čak i ako vozač umjereno koristi automobil, postavke sportskog ovjesa, erupcija snage, okretni moment, raspodjela mase i performanse trebaju kvalitetu koja će dinamiku držati u okvirima sigurnosti. Čak i ako to nisu sportski modeli, već snažnija premium vozila, za sigurnu vožnju potrebna je UHP (ultra high performance) guma. Njihova ugradnja ključna je kako bi se osigurao optimalan prijenos snage, niska razina buke, sile kočenja, bočna ubrzanja te sve ono što premium vozila čini visokovrijednima.

 

Performanse uz udobnost

 

Vredestein se kao proizvođač, dio grupacije Apollo, odavno afirmirao u premium segmentu. Pogotovo kao pionir s cjelogodišnjim gumama, s kojima je postavio rekorde i napravio iskorake u nove segmente. Upravo to sada čini i s potpuno novim modelom gume Ultrac Pro. Novom ljetnom gumom osmišljenom za snažne, zahtjevne i sportske automobile, kada su pored dinamike vrlo važni i komfor, ekologija, buka. Čak i kada su temperature niske za ‘ljetno vrijeme’, Ultrac Pro nudi visok stupanj sigurnosti, što potvrđuje oznaka klase A na EU-naljepnici.

S druge strane, uobičajene sportske gume koje su konstruirane prvenstveno za stazu, u takvim uvjetima mogu biti prilično opasne. Jasno, Ultrac Pro isprobali smo na stazi. Na modelima Porsche Cayman, BMW M4, Mercedes-AMG GT i A-klase AMG A45 te je očigledno kako neće imati problema s pregrijavanjem, opterećenjima i ubrzanim trošenjem.

 

Usporedba s izravnim premium komfornim gumama, navodi Vredestein, otkriva kako je Ultrac Pro najbolji u razredu. U usporedbi s premium sportskim gumama, Vredestein navodi kako samo jedan proizvođač nudi tek za jedan postotni bod bolji handling, ali je po pitanju komfora Ultrac Pro i tu vodeći. Nove rezultate na zahtjevnim cestama Vredestein je postigao kroz stoljetno iskustvo proizvodnje guma. Svakako i kroz desetljetno iskustvo s modelom gume Ultrac Vorti, s kojom je još 2012. u Monacu prezentiran Rimac Concept_One.

Kroz generacije ta je guma 2022. posljednji puta nagrađena na europskim testovima. Vredestein upravo s modelom Ultrac Pro kreće u reviziju čitave ponude. S vremenom će u svim segmentima uz klasične nuditi i Pro izvedbe. Tako bi već za sljedeću sezonu modele guma Ultrac, Vorti+, Vorti R+ mogli zamijeniti Ultrac i Ultrac Pro.

 

Kako su stvorene nove performanse i udobnost?

 

Kao temelj za izgradnju gume na Ultrac Pro je značajno (+85 %) osnažen prsten, odnosno jezgra gume koja dolazi u kontakt s felgom. Na taj je način maksimalno podignuta torziona krutost gume. Stvorena je prilika za izradu tanjih bočnih stranica koje su upotrebom boljih materijala čvršće. Tako je postignuto da responzivna guma bude udobna i komforna te s lakoćom apsorbira neravnine i direktne udarce. Istovremeno, zahvaljujući novoj smjesi i većoj čvrstoći, Ultrac Pro je i ‘EV ready’, što znači da je podesna za ugradnju na električna vozila. Da bi to postigla, lamele na gaznoj površini oblikovane su kako bi minimalizirale buku, a minimaliziran je i otpor kotrljanja kao doprinos smanjenju potrošnje energije.

 

Različite prednje i stražnje gume u aquaplaningu

 

Premium i sportska vozila vrlo često na prednjoj i stražnjoj osovini imaju različitu dimenziju guma. Ultrac Pro i to uzima u obzir pa su stražnje gume posebno dimenzioniranje s ravnijom gaznom površinom za viši stupanj trakcije s kvadratnim oblikom otiska. Istovremeno, prednje gume imaju ovalni oblik otiska i tako osiguravaju bolji aquaplaning. Na taj način istiskuju vodu na podlozi istom linijom kojom prolaze stražnje šire gume.
Prilikom naručivanja određene dimenzije svakako naglasite da je riječ o prednjim ili stražnjim gumama.

Provjeru Vredestein ljetnih guma možete provjeriti na linku 

 

Nažalost, došlo je do greške.
Molimo pokušajte ponovno.