Pretražite asortiman

Tvoja košarica

MOLIMO PRIČEKAJTE

Bluechem

BLUECHEM carbon X combustion chamber cleaner k1+k2 1000ml

Trenutno dostupno - otpremamo isti dan

Webshop cijena:

41,99 
Akcija traje do 30.04.2024
Kupovinom ovog proizvoda ostvaruješ pravo na BESPLATNU DOSTAVU

Sredstvo za čišćenje unutrašnjosti motora bez demontaže. KOMPONENTA K1 (aktivna pjena za čišćenje) je specijalno formulirano visoko učinkovito sredstvo za otapanje i ukl...

Sredstvo za čišćenje unutrašnjosti motora bez demontaže. KOMPONENTA K1 (aktivna pjena za čišćenje) je specijalno formulirano visoko učinkovito sredstvo za otapanje i uklanjanje svih nečistoća u cilindru nastalih radom motora. Proizvod čisti sve naslage gareži i čađe nataložene u gornjem dijelu cilindra, na ventilima, klipovima i području oko prvog klipnog prstena. Također čisti i područje oko usisnih i ispušnih ventila (ako su otvoreni). Nečistoće na EGR ventilu, turbo punjaču i usisnoj grani se također eliminiraju. Carbon X nije agresivan i ne oštećuje brtve i kompatibilan je sa svim dijelovima motora. KOMPONENTA K2 (neutralizator) stavlja se nakon aktivne pjene (K1) kao neutralizator koji pjenu pretvara u tekućinu i veže nečistoće u emulziju koja se izvlači iz motora pomoću Carbon X Extractor uređaja ili nekog drugog uređaja za „izvlačenje“ tekućine iz cilindara. Kako komponenta K2 sadrži vrlo kvalitetne komponente za podmazivanje s izuzetnim kohezijskim svojstvima (drže čestice u homogenoj smjesi), Carbon X štiti motor od trenja za vrijeme pokretanja motora sprečavajući pri tome habanje mehaničkih dijelova. Dodatno, brtve su odlično podmazane i zaštićene. PODRUČJE PRIMJENE Koristi se za sve 4-taktne benzinske i dizel motore. NAČIN UPOTREBE Cilindri: Skinuti svjećice ili injektore i umetnuti cjevčicu komponente K1 kroz otvor cilindra (prvo se ušpricava u prva 2 cilindra kod kojih su klipovi dolje). Proizvod se pretvara u pjenu koja se širi i brzo povećava svoj volumen u sve ulazne i izlazne kanale (ako su otvoreni). kada pjena počne izlaziti kroz otvor cilindra, zaustavite ušpricavanje i pustite da reagira otprilike 15-20 minuta. Da se spriječi predoziranje preporučamo ušpricavanje pjene u intervalima od po 5 sekundi po cilindru. Nakon korištenja komponente K1 umetnite cjevčicu s K2 proizvodom kroz isti otvor i ušpricavajte polako i pustite da reagira s pjenom dok se pjena ne otopi (4-5 minuta). Ako je potrebno ušpricajte nekoliko puta. Pomoću Carbon X Extractor uređaja izvucite tekuću otopinu iz cilindara. U slučaju teških zaprljanja, ponovite postupak. Nakon procesa čišćenja, a prije sastavljanja dijelova (svjećica i injektora), na otvore cilindara učvrstite papirnati ubrus (papirnati ručnik) i pokrenite prazan motor paljenjem 2-3 puta po 10 sekundi da izađu sve eventualno zaostale nečistoće koje će papir upiti. Preporučamo kontrolu cilindara pomoću endoskopske kamere. Za potpuno i detaljno čišćenje, predlažemo dodatno posebno čišćenje usisne grane kako bi se uklonile i zadnje nečistoće. EGR, turbo punjač i usisni razdjelnik: Čišćenje ovih dijelova može se odraditi i bez demontaže i zasebno ovisno o mogućnostima čišćenja. Rastavite ulaz i izlaz s EGR ventila ili turbo punjača ili otvorite usisni razvodnik između filtera zraka i usisne klapne (leptira). Ušpricajte komponentu K1 na cijelu površinu. Kada pjena počne izlaziti na sve otvore, zaustavite ušpricavanje i pustite da djeluje 15-20 minuta. Otopite pjenu pomoću komponente K2. Za tu svrhu isperite komponentom K2 EGR ventil, turbo punjač i usisnu granu nekoliko puta. Nakon sastavljanja svih dijelova potrebno je testno pokretanje motora od 20 minuta. NAPOMENA: proizvod zahtjeva dosta znanja iz automehanike te je namijenjen isključivo profesionalcima! DOZIRANJE 500ml za 4-8 cilindara (ovisno o zaprljanju) ili 2-4 EGR ventila, turbo punjača ili usisne grane. VRIJEME DJELOVANJA 15-20 minuta

pročitaj više

Dodatno

Šifra proizvoda:353681
Povrat robe:unutar 14 dana

Slični proizvodi

Nažalost, došlo je do greške.
Molimo pokušajte ponovno.