Tvoja košarica
Liqui Moly – „Želimo biti najbolji, a ne najjeftiniji“
Postojeća ponuda asortimana Liqui Moly u Tokić poslovnicama ekskluzivno za hrvatsko tržište proširena je ponudom Liqui Moly premium uljima za program osobnih vozila. Upoznajte globalni brend koji u asortimanu ima više od 4000 različitih proizvoda i s razlogom je jedan od glavnih igrača u premium segmentu uljara.
Kao i svaka globalno uspješna kompanija i Liqui Moly je počeo s jednim sjajnim proizvodom i jasnom vizijom s kojom je kroz desetljeća ostavio trga na globalnom tržištu. Svojim aditivom još 1957. smanjio je trenje u svim motorima i mjenjačima, a danas raspolaže asortimanom od 4000 proizvoda. Proizvodnja je u Njemačkoj, a distribucija ide u više od 150 zemalja diljem svijeta. Najveći kupci su Amerika, Turska i Poljska, a Hrvatska svoje mjesto na karti sada pronalazi i kroz distribuciju snažne mreže Tokića.
Kontinuirani razvoj za industriju
U vlastitom, najsuvremenijem laboratoriju, inženjeri Liqui Molya razvijaju nove proizvode spremne odgovoriti svim tehničkim izazovima. Tako se Liqui Moly zalaže za inovacije, poput posebnih bioloških proizvoda na bazi obnovljivih sirovina. Tvrtka igra važnu međunarodnu ulogu u području rješavanja problema u vezi s modernim razvojem motornih ulja, npr. s uljima za sprječavanje pretpaljenja pri malim okretajima (LSPI) ili uljima za uštedu goriva koja smanjuju potrošnju goriva. S time u skladu jest i izjava generalnog direktora Güntera Hiermaiera koji kaže: „Želimo biti najbolji, a ne najjeftiniji“. Liqui Moly se tradicionalno razvija i kroz blisku vezu s motorsportom, ali i društvenom zajednicom poštujući humanost. Tvrtka trenutno sudjeluje u motociklističkom prvenstvu MotoGP, u kojem svaki tim Moto2 i Moto3 vozi s uljem Liqui Moly. Također, tvrtka je aktivna u sponzoriranju najviše discipline motosporta, Formule 1, kao i brojnih drugih sportova.
![]()
Asortiman proizvoda Liqui Moly
- Motorna ulja, ulja za mjenjače, hidraulička ulja, masti i paste
- Aditivi za benzin, dizel, ulje i rashladnu tekućinu
- Proizvodi za njegu automobila za vanjsku i unutarnju upotrebu
- Ljepila i brtvila
- Servisni proizvodi i setovi za popravak
- Koncepti podrške i servisa za industriju, trgovce i radionice
U Tokić poslovnicama pronađite najsuvremenija i najprodavanija ulja Liqui Moly poput: Top Tec 4600 5W-30, Top Tec 4600 5W-30, Molygen New Generation 5W-40. Tu su i ulja široke palete specifikacija i gradacija, koja će se vremenom nadopunjavati i proširivati ovisno o potrebama, zahtjevima tržišta i specifičnim odobrenjima proizvođača automobila. Ovisno o izvedbi dostupna su u pakiranjima od 1, 4, 5, 60 i 205 litara. Asortiman ulja možete provjeriti na linku -> Liqui Moly ulja
Pored motornih ulja, Liqui Moly nadaleko je poznat po aditivima za koje je razvio prepoznatljivu vizualnu diverzifikaciju po boji poklopca, odnosno čepa. Crni poklopac označuje da je riječ o aditivu za motorna ulja (plavi za benzinsko gorivo, crveni za dizelsko gorivo), dok je bijeli za rashladnu tekućinu. Asortiman aditiva možete provjeriti na linku -> Liqui Moly aditivi
Povijesni razvoj
- 1957.– Osnutak i prva inovacija
LIQUI MOLY je osnovan u Ulmu, Njemačka, i od samih početaka donosi inovaciju u podmazivanju. Prvi proizvod bio je aditiv s molibden disulfidom (MoS₂), koji je štitio motor čak i u slučaju gubitka ulja. Koristili su ga čak i piloti. Hans Henle otkupio je prava na ime i patent – i time je započela priča LIQUI MOLY.
- 1970.–1980. Proširenje asortimana i početak proizvodnje
Tvrtka širi ponudu s aditiva na motorna ulja, sprejeve, pa čak i sigurnosnu opremu. Počinje graditi prepoznatljiv identitet i postaje pouzdan partner autoservisima, ali i industriji. Vlastita proizvodnja pokrenuta je 1978. na sadašnjoj adresi, a portfelj stalno raste.
- 1980.–1990. Izgradnja cjelovite usluge i rast ugleda
Ulazak u Formulu 1 kao sponzor tima ATS. Počinje prodaja u „uradi sam“ i građevinskim trgovinama, dok se nestrateški proizvodi uklanjaju iz ponude. Već 1986. slijedi tržišni proboj kroz uslugu zbrinjavanja otpadnog ulja.
- 1990.–2000. Tržišna ekspanzija
Liqui Moly se širi izvan Njemačke, fokusira se na kvalitetu „Made in Germany“ i jača međunarodnu mrežu partnera. Razvija vlastite maloprodajne kanale i smanjuje ovisnost o velikim kupcima. Ernst Prost preuzima vlasništvo otkupom udjela od osnivačke obitelji.
- 2006.Širenje kroz podružnice
LIQUI MOLY preuzima proizvođača ulja Meguin. Ubrzo nakon toga osniva podružnice u Južnoj Africi, Portugalu i SAD-u, čime jača globalnu prisutnost.
- 2010.–2020. Ulaganja, rast i nova tržišta
Ulaganja u nova postrojenja i širenje – skladište u Dillingenu s kapacitetom od 18 milijuna litara. 2017. prvi put premašeno 50 milijuna eura prometa u jednom mjesecu. Broj zaposlenika prelazi 800. Liqui Moly 2018. ulazi u sastav Würth grupe te otvara podružnice u Italiji i Francuskoj.
- 2020.- Stabilnost u krizi i novi rekordi
Tijekom pandemije LIQUI MOLY ne otpušta radnike i dodatno ulaže u marketing. Postaje primjer otpornog poslovanja. Do 2024. godine bilježi rekordne rezultate i ulazi u novu fazu rasta s novim vodstvom.
Provjerite Liqui Moly asortiman -> link